wtorek, 17 czerwca 2014

1-17.06

Siedze teraz owinietymi nogami folią, przed tym zrobilam sobie peeling z kawy i cynamonu. Gdy tylko minie godzina pojde zmyc i biore sie za cwiczenia.

Wasze komenatrze dały mi do myslenia. Jesli chodzi o folie to tak macie racje ze same owiniecie nic nie da ale moze jakbym dolozyla cwiczenia i byla owinieta to cos by bylo.
A wracajac do mojej glodowki, to przepraszam, ale zostane na niej. Podobno 3 dni sa najgorsze a potem to juz z gorki. Oczywiscie jezeli bede sie zle czula, czy glowa bedzie mi pekac to przestane, ale chce walczyc. Po zakonczeniu jej zaczne od sokow warzywnych rozcienczonych wodą, bede miksowac kalafiora, brokule itp. Ja naprawde wierze ze dam rade.
Jesli chodzi o przyrzadzanie posilkow gdy jednak jem, to mi tez sprawia frajde upiekszanie na przyklad owsianki, dorzucanie tu owocow, jogurcika- mnie tez to cieszy ale obecnie jestem juz zmeczona mysleniem o jedzeniu:

o ktorej, co, czy moze nie za duzo owocow, a moze zamiast tego to.............................  

NIE CHCE NA RAZIE DO TEGO WRACAC.
Po prostu nie mam siły na to. Obecnie jest mi naprawde latwiej nie jesc w ogole niz 3, 4 posiki nawet najpiekniej przyrządzone. 

Moze lepiej byscie zrozumialy mnie po przeczytaniu mojego starego bloga :

http://thincontroldiet.blogspot.com

Notki tam sa tak samo ponure jak ciemny i smutny szablon.
Nie bylo mi latwo i teraz jestem najszczesliwsza na swiecie ze w koncu ustały moje obzarstwa, placze, deprsje i uzalania sie nad soba.

Nie zakoncze glodowki i mam nadzieje ze pomimo tego nadal bedziecie mnie wspierac..


MOTYWACJA


2 komentarze:

  1. no to co mogę tylko - życzę Ci powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze ze posluchalas mojej rady co do folii :-). Jesli bedziesz systematyczna i konsekwentna powinnas zobaczyc efekty juz po 3-3-4 tygodniach. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń