piątek, 6 czerwca 2014

Nowe "lepsze" wyzwanie!

Kochane wiem ze miala zaczac baletnice ale ja musze schdnac jak najszybciej!

Zaczynam od 7 do 27 czerwca - wtedy jest zakonczenie roku i chce ubrac obcislą krotka biala sukienke, opale sie, zaloze moje najwygodniejsze szpilki i skoncze ta szkole po swojemu!

A więc na czym bedzie polegac te 20 dni?

Bedę malutko jesc-jablko dzienne i robic 300 nozyc.

 Nie piszcie, ze malo ja to wiem, ale chce schudnac jak najszybciej mam nadzije ze bedziecie mnie wspierac :)

Wczoraj mialam  komers, wrocilam o 24 do domu. Nogi mnie zajebiscie bola, ale to dobrze. Dziewczyny mi mowily ze ladnie wygladam, w sumie to bede tesknic za nimi. Jednak 3 lata codziennie razem robia swoje. W sumie bylo fajnie, caly czas tanczylam, nie zjadlam zadnych ciastek paluszkow tylko zamiast tego podjadalam winogrona,a jak cos podawali to tez jadlam jak najmniej. 
Od 3 dni boli mnie glowa. Nie wiem dlaczego ale po moim tamto rocznym odchudzaniu gdzie stwierdzilam ze nie bede brac tabletek bo sa kaloryczne teraz jak mnie cos boli to ich nie biore. Ale wczoraj jak wrocilam to bylo nie do wytrzymania i w koncu wzielam. (szkoda ze nie pozostal mi taki wstret do slodyczy jak do tych tabletek)
Nie spałam zeszlej nocy. Myslalam jak najlepiej wykorzystac te 20 dni, by schudnac jak najwiecej. 

" Baletnica, a moze 100 kcal dziennie? jajko dziennie? jablko dziennie? a moze zdrowo, duzo cwiczen? jakie cwiczenia? to za intenswne, to malo wyczerpujace .................... "

Czasem mam wrazenie ze to moje mysli rujnuja mi zycie.

Macie tak czasem, ze czujecie sie bardzo inne niz ludzie w okol Was? Bo ja niestety mam tak bardzo czesto i juz mnie to męczy. 


A tutaj taka moja mala motywacja:

Przynajmniej jedna wypowiedziala sie szczerze.

Trzymajcie kciuki, odezwe sie jutro! :)






2 komentarze:

  1. dobry pomysł , życzę wytrwałości :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci za motywujący filmik w jednym z poprzednich postów. Daje mega kopa. Jeśli nie będziesz zawalać to przez dwadzieścia dni możesz sporo osiągnąć, wierzę że ci się uda, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń